Tudor Gheorghe - La fereastra cu gutuie



La fereastra cu gutuie
    Flori şi trandafiri
    Amintirea e şi nu e
    Flori şi trandafiri
    Dacă e, de mâini mă prinde
    Flori şi trandafiri
    Şii m-aruncă-ntre colinde
    Flori şi trandafiri

    Şi mă ninge, şi mă-ngheaţă
    Şi mă-nvăluie-ntr-o ceaţă
    Ca-ntr-un abur de lumină
    Şi mă uit-aşa-n grădină

    Arde focul, paie ude
    Nimeni, nimeni nu m-aude
    Arde focu-n paie ude
    Nimeni, nimeni nu m-aude

    Ninge ca o deşteptare
    Peste lume cu iertare
    Numai peste noi s-abate
    Un miros de răutate

    O zăpadă ca o zgură
    Ce ne minte şi ne fură
    Tot ce e şi tot ce nu e
    Şi fereastra cu gutuie

    Arde focu-n paie ude
    Nimeni, nimeni nu m-aude
    Arde focul, paie ude
    Nimeni, nimeni nu m-aude…

Iti place ce ai vazut? daca da, click mai jos pe Like / Imi place sau Trimite si prietenilor tai

Citeste mai multe articole recomandate

Cele mai citite articole de pe acest blog