Tatiana Stepa - Galbena Gutuie




Galbena gutuie dulce amaruie
Lampa la fereastra toata iarna noastra.

Dulce galbena lumina cum si eu balai-eram
Mi-a pus mama o gutuie ce se coace-ncet la geam
As musca-o dar ma doare, ma cuprinde-un fel de jind
Si acum ca trece anul parc-o simt îmbatrânind.


Galbena gutuie dulce amaruie
Lampa la fereastra toata iarna noastra.

Mama mea n-avea nici globuri, nici beteala si nici stea
Sarbatorile de iarna cu gutui le-mpodobea
Mi-a pus mama o gutuie în fereastra dinspre drum
Si o vad cum lumineaza n-am puterea s-o consum.


Galbena gutuie dulce amaruie
Lampa la fereastra toata iarna noastra.
Galbena gutuie dulce amaruie
Lampa la fereastra toata iarna noastra.

Iti place ce ai vazut? daca da, click mai jos pe Like / Imi place sau Trimite si prietenilor tai

Citeste mai multe articole recomandate

Cele mai citite articole de pe acest blog