Paula Seling - Asa vorbeste Domnul Slavei



Asa vorbeste Domnul Slavei
In glasul Sfintei Liturghii
Desi m-am inaltat la Ceruri
Eu nu va las
Eu nu va las orfani copii

In fiecare liturghie
Eu ma cobor din nou la voi
Din nou e coasta Mea strapunsa
Si-Mi curge sange
Imi curge sangele suvoi

Ma rastignesc din nou pe cruce
Pe masa Sfantului Altar
Primiti-Mi sangele si trupul
Sa nu vin iarasi
Sa nu vin iarasi in zadar

Eu sunt aici din totdeauna
In Sfantu-Altar spre rasarit
Bisericile sfinte-s goale
Crestinii mei,
Crestinii mei au ratacit

Veniti copiii mei la Mine
Caci vreau cu voi sa locuiesc
Sa va impac din nou cu Tatal
Si de pacat, si de pacat sa va feresc

Iti place ce ai vazut? daca da, click mai jos pe Like / Imi place sau Trimite si prietenilor tai

Citeste mai multe articole recomandate

Cele mai citite articole de pe acest blog