Cerul ca o mama - Fuego

Sfanta Marie coboara,
Azi in vatra mea de lut
Vino-n casa mea de doruri
Dintre Dunare si Prut
Vino-n casa mea de doruri
Dintre Dunare si Prut

In casuta romaneasca
Din ardeal si pan la Jiu
sfanta Maicuta Marie
Iubeste-ma ca pe-un fiu
Sfanta maicuta Marie
Iubeste-ma ca pe-un fiu

Sfanta Marie coboara
Azi in crestet de carpati
Sfanta Marie,romanii
Prin tine sunt impacati
Sfinta Marie, romanii
Prin tine sunt impacati

Sfanta Marie, e craciunul
In casa noi l-am primit
Sfanta Marie lumina
Lui Iisus azi a sosit
Sfanta Marie lumina
Lui Iisus azi a sosit

Marie gradina ta
Se spune ca-i tara mea
Haina alba si-a luat
Pentru craciun minunat!

Iti place ce ai vazut? daca da, click mai jos pe Like / Imi place sau Trimite si prietenilor tai

Citeste mai multe articole recomandate

Cele mai citite articole de pe acest blog