Buna seara ,gazda buna-Fuego



Buna seara gazda buna, buna seara de Craciun
Am venit la colindat, c-am stiut ca esti om bun,
Am venit la colindat, c-am stiut ca esti om bun

Am luat multe case-n rand, pana la vecinii tai
Toti mi-au spus ca nu primesc, cu colindul pe la ei,
Toti mi-au spus ca nu primesc, cu colindul pe la ei.

Am venit la casa ta, indrumati de Dumnezeu
Sa-ti aducem bucurie, luminand sufletul tau,
Sa-ti aducem bucurie, luminand sufletul tau.

Sa fii bland si sa fii drept, cum ai fost si pana acum
Si sa fie-n veci cu tine, Dumnezeu cel sfant si bun,
Si sa fie-n veci cu tine, Dumnezeu cel sfant si bun.

Iti place ce ai vazut? daca da, click mai jos pe Like / Imi place sau Trimite si prietenilor tai

Citeste mai multe articole recomandate

Cele mai citite articole de pe acest blog